Kaffeselgerens reise med DataLens

Bli med på en typisk kundereise for det fiktive selskapet Kaffeselgeren AS. Her går de fra første forespørsel til full oversikt over sin bedrift, steg for steg. Hver milepæl markerer en viktig fase i reisen mot bedre oversikt og forståelse av virksomheten.
møte2
Første skritt: Introduksjonsmøtet

Vår reise begynner med et første møte hvor Kaffeselgeren deler sitt behov for bedre oversikt over sin bedrift. Vi lytter nøye for å forstå deres unike utfordringer og mål.

sketch
Kartlegging av behov og skisse
Sammen identifiserer vi nøkkelområder Kaffeselgeren trenger innsikt i. Vi skisserer et førsteutkast av rapporten som vil møte disse behovene.
dashboard
Integrasjon

Ved å integrere data fra ulike kilder, utvikler vi en rapport som bringer Kaffeselgerens ønske om oversikt til virkelighet.

møte
Oppfølgingsmøte og 
videre muligheter

Basert på Kaffeselgerens tilbakemeldinger, og våre innspill så kunden et behov for noen ytterligere tilpassede rapporter:



● Dypdykk i enkeltkunder

● Fakturaoppfølging

● Automatiserte ukentlige rapporter.

Etter vår oppfølgingsdialog med Kaffeselgeren, utviklet vi ytterligere rapporteringsfunksjoner. Nå har de tilgang til flere rapporter og mottar hver mandag en oppdatert og detaljert ukesrapport direkte i innboksen. Ta en titt på rapporteksemplene i bildeserien nedenfor for å se hvordan informasjonen presenteres.

Høres dette ut som en reise du ønsker å ta sammen med oss?

Kontakt oss på kontakt@datalens.no, for å få et uforpliktende møte.